Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem
Wszystkie naprawy gwarancyjne wykonywane są przez serwis producenta. Podstawą do wykonania naprawy gwarancyjnej jest posiadanie karty gwarancyjnej zegarka wraz z jego numerem katalgowym, datą zakupu oraz pieczątką sprzedawcy (do każdego sprzedanego przez nas zegarka dołączona jest karta gwarancyjna).
Zegarek można dostarczyć do serwisu na poniższe sposoby:
Odpowiednio zabezpieczony produkt wraz z kartą gwarancyjną należy odesłać na adres:
Time24, ul. Partyzantów 79, 84-230 Rumia
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny formularz reklamacyjny.
Po otrzymaniu przesyłki od Państwa, niezwłocznie wyślemy ją do odpowiedniego serwisu. Serwis ma 14 dni na wydanie opinii dot. sposobu rozpatrzenia reklamacji. Po otrzymaniu takiej opinii przekazujemy ja Państwu drogą mailową lub telefonicznie.
Zwrot towaru w naszym sklepie możliwy jest w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Produkt jak i pozostałe elementy (pudełko czy karta gwarancyjna) nie może nosić śladów użytkowania.
Aby dokonać zwrotu należy odesłać kompletne zamówienie (produkt, pudełko, karta gwarancyjna, dokument zakupu, instrukcja) wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. na podany niżej adres:
Time24
ul. Partyzantów 79
84-230 Rumia