OTRZYMAJ DODATKOWY RABAT!

Zapisz się do newslettera, aby otrzymać aktualne informacje o rabatach i nowych modelach w ofercie Time24.

Naprawy gwarancyjne

Wszystkie naprawy gwarancyjne wykonywane są przez serwis producenta. Podstawą do wykonania naprawy gwarancyjnej jest posiadanie karty gwarancyjnej zegarka wraz z jego numerem katalgowym, datą zakupu oraz pieczątką sprzedawcy (do każdego sprzedanego przez nas zegarka dołączona jest karta gwarancyjna).

Zegarek można dostarczyć do serwisu na poniższe sposoby:

  • Przesłanie zegarka do siedziby Time24

Odpowiednio zabezpieczony produkt wraz z kartą gwarancyjną należy odesłać na adres:

Time24, ul. Partyzantów 79, 84-230 Rumia

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny formularz reklamacyjny.

Po otrzymaniu przesyłki od Państwa, niezwłocznie wyślemy ją do odpowiedniego serwisu. Serwis ma 14 dni na wydanie opinii dot. sposobu rozpatrzenia reklamacji. Po otrzymaniu takiej opinii przekazujemy ja Państwu drogą mailową lub telefonicznie.

  • Zgłoszenie reklamacji w dowolnym autoryzowanym punkcie sprzedaży posiadającym w ofercie zegarki danej marki. Reklamacje składane mogą być również w salonach stacjonarnych JUBITOM (jeśli posiadają daną markę zegarka w ofercie), będącym właścicielem sklepu Time24. Lista salonów Jubitom dostępna jest pod poniższym linkiem - lista salonów.

Zwroty

Zwrot towaru w naszym sklepie możliwy jest w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Produkt jak i pozostałe elementy (pudełko czy karta gwarancyjna) nie może nosić śladów użytkowania.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać kompletne zamówienie (produkt, pudełko, karta gwarancyjna, dokument zakupu, instrukcja) wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. na podany niżej adres:

Time24

ul. Partyzantów 79

84-230 Rumia

Formularz odstąpienia od umowy pobierz tutaj [pdf] .